یکشنبه ۲۶ مهر ۱۳۸۸ - ۱۷:۰۱
۰ نفر

ویرجینیا: پسر جوانی که از مخالفت مادرش با شرکت او در یک تور مسافرتی به ستوه آمده بود از گاز فلفل برای مقابله با او استفاده کرد.

این جوان پس از جر و بحثی شدید با مادرش وارد اتاق خواب شد و اسپری فلفلی را که وی برای مقابله با سارقان احتمالی در کمدش جاسازی کرده بود برداشت.

در این بین همسایگان که از صدای مشاجره آنها خودشان را به پشت در خانه رسانده بودند با پلیس تماس گرفتند و ماموران در حالی که این پسر بی‌رحم قصد فرار از خانه را داشت، دستگیرش کردند.

گفتنی است این پسر جوان مدتی در زندان خواهد ماند و جریمه کار اجباری درموسسه‌های خدماتی هم برای او در نظر گرفته شده است.

دردسر خواب‌آلودگی قاضی

استکهلم: وکیل یک مرد میانسال ادعا کرده است که حکم دادگاه در مورد موکلش قانونی نیست زیرا قاضی در طول برگزاری جلسه دادگاه بارها چرت زده است. قاضی دادگاه موکل او  را به اتهام سرقت به پرداخت 7 هزار دلار جریمه محکوم کرده بود.

هرچند حدود یک هفته از ابلاغ این حکم می‌‌گذرد اما این وکیل با دلیلی عجیب به حکم اعتراض کرده است. او به خبرنگاران گفت که برای اثبات ادعایش می‌توانند فیلم برگزاری جلسه دادگاه را مشاهده کنند.

به گفته وی در این فیلم مشخص است که قاضی چرت می‌زند و گاهی چرت زدنش به اندازه‌ای عمیق می‌شود که نمی‌تواند سر و گردنش را کنترل کند. به هر ترتیب این وکیل ماهر قصد دارد با استفاده از همین نکته فرصت دیگری برای دفاع از موکلش ایجاد کند تا احتمالا بتواند در حکم نهایی تخفیف بگیرد. با وجود این هنوز مشخص نیست که آیا دادگاه با درخواست این وکیل موافقت خواهد کرد یا خیر؟

سارقان خوش سلیقه

منهتن: در روز‌های اخیر تعدادی سارق با دستبرد زدن به خانه‌های مجلل تنها طلا و جواهرات بسیار گرانقیمت را از این خانه‌ها سرقت کرده‌اند. در ابتدا پلیس گمان می‌‌کرد که این سارقان در اقدامی هدفمند و برنامه‌ریزی شده دست به سرقت زده‌اند اما پس از دستگیری یکی از آنها مشخص شد که سارقان هر یک به طور جداگانه برای سرقت طلا و جواهر از خانه‌ها اقدام کرده‌اند.

به گفته سارقی که توسط پلیس دستگیر شده است او و دوستش به تنهایی تصمیم گرفته بودند وارد خانه‌های مجلل شوند و جواهرات موجود در این خانه ها را سرقت کنند اما چند روز بعد با شنیدن اخبار متوجه شدند که گروهی دیگر از سارقان هم با همین شیوه از چند خانه سرقت کرده‌اند. از آنجایی که بسیاری از جواهرات مسروقه بیش از حد گرانقیمت بوده و تنها چند نمونه از آنها در جهان موجود است این سارقان برای فروش جواهرات دچار مشکل خواهند شد.

بارش فلز از آسمان

لندن: زوجی که خانه آنها بر اثر اصابت یک شیء سخت آسیب دیده به خبرنگاران گفتند که این قطعه فلزی از آسمان روی خانه آنها  افتاده است. این قطعه فلزی حدود 2کیلوگرم وزن دارد و به قسمتی از خانه آنها آسیب زده است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که احتمالا این شیء فلزی از یک هواپیمای در حال پرواز در آسمان جدا شده و روی پشت‌بام این خانه افتاده است. با این حال بررسی‌ها روی این فلز ادامه دارد تا ثابت شود که این قطعه دقیقا مربوط به چه جسمی است.

گفتنی است که این قطعه فلزی زمانی روی خانه افتاد که کودکی 5ساله سرگرم آبتنی در استخر بادی بود و این قطعه فلزی با فاصله‌ای نه چندان زیاد از او روی زمین افتاد. برای بسیاری از افراد مشاهده محل فرود جسمی فضایی جالب است و این موضوع می‌تواند به راه درآمدی برای این خانواده تبدیل شود.

کد خبر 93113

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز